Algemeen

 

Kan ik enkel terecht op afspraak?

Het geniet onze voorkeur om op afspraak te werken. Zogenoemde walk-ins zijn soms toch mogelijk tenzij er afspraken voor andere klanten zijn op het door u geplande tijdstip.

 

Wat is de wachttijd voor een afspraak?

In principe is er nagenoeg geen wachttijd voor een afspraak. Meestal kunt u dezelfde dag terecht. Het kan uiteraard wel zo zijn dat het door u gewenste tijdstip niet beschikbaar is. We vinden dan samen een alternatief.

 

Hoe kan ik een afspraak maken?

U kunt telefonisch een afspraak maken tijdens de openingstijden via 045 - 85 00 666. Indien we de telefoon niet kunnen beantwoorden (bijvoorbeeld omdat we met een behandeling bezig zijn) verzoeken wij u om het later nog eens te proberen.

 

Ik kwam nog voor sluitingstijd echter ik kon niet geholpen worden, hoe kan dat?

U kunt voor producten terecht tot sluitingstijd, mits er geen andere klant geholpen wordt. Voor behandelingen kunt u enkel terecht op het afgesproken tijdstip. Indien u te laat voor uw afspraak komt kan het zijn dat er reeds een andere klant geholpen wordt of dat het te laat zou worden ivm sluitingstijd. Onze sluitingstijden zijn dermate ruim dat we geen speelruimte hebben om u nog na sluitingstijd te helpen. Als u dus te kort voor sluitingstijd binnenkomt, dan kan het zijn dat we samen met u een nieuwe afspraak maken. We hopen op uw begrip.

 

Ik ben een vrouw, kan ik ook bij jullie terecht?

Helaas hebben we niet de middelen en de uitrusting om dames te behandelen.

 

Kan ik ook mijn kinderen laten knippen?

Ja dat kan; we hebben een speciaal tarief voor jongens die nog naar de lagere school gaan.

 

Behandelingen

 

Wat hoort er bij een behandeling?

Een behandeling omvat wassen, knippen, stylen en de verzorgings- en stylingproducten (wax/gel/spray) die we gebruiken tijdens de behandeling.

 

Ik wil graag een permanent, kan dat?

Wij bieden helaas geen permanent-behandelingen aan.

 

Ik wil graag een kleurtje, kan dat?

Wij bieden helaas geen haarverf-behandelingen aan.

 

Producten

 

Ik heb een product gekocht en wil het graag ruilen.

In verband met de hygiëne kunnen producten niet geruild worden. We kunnen namelijk niet controleren of het product al gebruikt is.